Webáruház készítés és egy előnyös üzlet

Nézzük meg azt, hogy új családi házak. Hogy ha rákattintasz arra, akkor itt megint csak visszajön az építkezés lap, kiadó új építésű családi ház, új építésű családi ház eladó, új építésű családi házak. Ezek már megint csak azok a long tail kulcsszavak, amikre érdemes pozícionálnod a Webáruház készítés magad. Most, hogy igazából már a keresőmarketing szempontból végignéztük, hogy mik az előnyei, hogyan tudod megvalósítani, és milyen eredményeket érhetsz el. Illetve hogyan találd meg a megfelelő long tail kulcsszavakat, most egy picit evezzünk át az üzleti részre. Tehát nézzük meg, hogy az üzleti világban, a Te cégednél mit jelent az, hogy long tail? Ugye a nem long tail, tehát a normál értékesítésnél, a normál termék életciklusnál az a fő, hogy kevés termék van, de azt nagyon nagy számban értékesíteni. Ugye ehhez hasonló például az Apple üzleti modellje, ugye ott nincs száz fajta laptop, száz fajta monitor, hanem van, mondjuk a laptopból öt vagy hat fajta, az asztali gépből ugyancsak egy négy, öt fajta, hogy ha mást nem említek, akkor például, a monitorból van egy fajta, és annak vannak különböző méretei. De az Apple nagyon sikeres marketing tevékenységet folytat, tehát rengeteget adnak el. Például, kihozták az iphone-t. Most kihozták ezt az iphone 4-et, és nagyon sok, rögtön az első hétvégén több, millió készüléket adtak el. Tehát ezt egy olyan long tail üzleti modellre épülő cégnél, ahol van több ezer termék, ott nem tudod megoldani, mert nem tudsz ennyire koncentrálni egy-két termékre.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!